fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsım adına konuşayım sadece ; aranızda geçen olayda tam olarak ne oldu bilemiyorum,dediginiz gibi konu sahibinin yazdıklarına göre yorum yapabilirim ancak.ben sadece,birisinin bi siteyi alıp,bikaç saat sonrada geri getirip keyfi olarak ben vazgeçtim diye iade edemeyecegini belirttim.işin içerisine dosyaların çalınması vb konuların girmesinede gerek yok bunun için.alım yapmadan önce konuşursunuz herşeyi,anlaşırsınız ve parasını ödeyip teslim alırsınız.sonrasında eger sizi magdur edecek bişey ortaya çıkmadıysa,adam size yalan söylemediyse,ortada hiçbi sebep yokken sonradan durup dururken ben vazgeçtim diyemezsiniz.yani bu hoş/dogru bi davranış olmaz.hepimiz burda para kazanmak için bulunuyoruz.bu tür şeyler para ve zaman kaybettirir hepimize.ama dedigim gibi sorun olacak şeyler çıkmıştır sonra ortaya,o durumda tabiki sorunların düzeltilmesi yada iade işlemleri olabilir.umarım 2 taraf içinde sorunsuz bi şekilde çözüm bulursunuz.
Açıklayıcı yorumunuz için teşekkür ederim hocam kendisiyle ilk irtibata geçtiğimde verdiği fiyat ve domain sıralaması ekibim tarafından fazla görüldü satın almadık daha sonra kişi ertesi gün yazdı sonra fiyatta anlaştık fazla detaya girmicem ben kendim ekibime bu sefer danışmadan aldım daha sonra onlara anlattığım zaman sorun çıkardılar ve kendisine ilettim hiç bir değişiklik yapmadığımı belirttim ayrıyeten mağdur bırakacagım ıcın odemenın sadece 1000 TL talep ettim zaten kişi benimle KANKA gibi vaadlerde bulundu ve hiç bir konuşmuşluğumuz irtibatımız yoktu ondan bir şey demedim fakat attığı ses kaydında bağırarak konuşuyor nedeni ise dışarda olduğunu benim onu rahatsız ettiğimi söyledi her şeyi boşverin hocam ben kişiye bir şey demedim gene kendisine daha iyi konuşma yapalım dedim ayrıyeten tekrardan ekibimle görüştüm ve sorunu ekibimle çözdüm ve kişiye tamam bu iade yi yapmayacam vazgeçtik dedim ve kendisi gene sert konuştu daha sonra bana R10.net üzerinden hiç bir şey olmamış bir şekilde - trade verdi kişiye ödeme yapmadıysam kabul yapılabiliridi veya kötü konuştuysam tradesinde yorum olarak yazabilirdi ama - Trade vermemesi gerekirdi. Doğrumuyum hocam. @fatihbaz;