Açıklayıcı yorumunuz için teşekkür ederim hocam kendisiyle ilk irtibata geçtiğimde verdiği fiyat ve domain sıralaması ekibim tarafından fazla görüldü satın almadık daha sonra kişi ertesi gün yazdı sonra fiyatta anlaştık fazla detaya girmicem ben kendim ekibime bu sefer danışmadan aldım daha sonra onlara anlattığım zaman sorun çıkardılar ve kendisine ilettim hiç bir değişiklik yapmadığımı belirttim ayrıyeten mağdur bırakacagım ıcın odemenın sadece 1000 TL talep ettim zaten kişi benimle KANKA gibi vaadlerde bulundu ve hiç bir konuşmuşluğumuz irtibatımız yoktu ondan bir şey demedim fakat attığı ses kaydında bağırarak konuşuyor nedeni ise dışarda olduğunu benim onu rahatsız ettiğimi söyledi her şeyi boşverin hocam ben kişiye bir şey demedim gene kendisine daha iyi konuşma yapalım dedim ayrıyeten tekrardan ekibimle görüştüm ve sorunu ekibimle çözdüm ve kişiye tamam bu iade yi yapmayacam vazgeçtik dedim ve kendisi gene sert konuştu daha sonra bana R10.net üzerinden hiç bir şey olmamış bir şekilde - trade verdi kişiye ödeme yapmadıysam kabul yapılabiliridi veya kötü konuştuysam tradesinde yorum olarak yazabilirdi ama - Trade vermemesi gerekirdi. Doğrumuyum hocam.
@fatihbaz;
evet sen bana kötü bir söz kullanmadın ama yaptıklarını burdakiler bilse inan bana küfür etsen daha iyi olucakdı o derece diyorum satış dan 2 saat sonra arkadaşlarımla cafeye gitmişim okey oynuyorum sen dırt dırt yazıyorsun eve gittiğimd ekonuşalım diyorum hala dinlemeyerek beni taciz edercesine üst üste yazıyorsun iade kabul etmeden iban atıyorsun lütfen dürüst ol burada kendi yaptıklarını öne sür