• 20-12-2022, 21:04:59
    #55
    backlinkmatik.com
    evet aşağılamak
  • 20-12-2022, 21:51:17
    #56
    20 yaşında ne evlenmesi dostum. biraz para kazanıp gez toz.
  • 20-12-2022, 23:39:03
    #57
    ayrıl gitsin uzun sürmez
  • 20-12-2022, 23:59:01
    #58
    Yani kardeşim bu kız senin kariyerinlemi evlencek gerçekten sevse bunlara takılmaz bilgin olsun ayrılırsınız o geleceğini kendi menfeatlerine inşa ediyor.
  • 21-12-2022, 00:06:43
    #59
    Merhaba,

    ailenin, akrabaların, çevrenin mesleki yönlendirmelerine kızarız; iş sevgili yönlendirmesine gelince mi sorun olmuyor? Ki üslupsuz bir şekilde, karşı tarafı kırarak. Muhasebecilik mesleği ne zamandan beri vasıfsız olarak sınıflandırılır olmuş? Açık öğretim üniversitesi mezunu olmak ne zamandan beridir lise mezunundan farksızlaşmış? Aynı ise sende git al arkadaş diplomayı senelerini verip sınavlara gir, çık, al diplomanı. Bu tarz insanları sevmiyorum, her ne kadar kendince anlaşılır ve görece mantıklı bir şey söylese bile bu şekilde mi ifade edilir bu istekler?
  • 21-12-2022, 15:11:32
    #60
    Aklıma bir arkadaşım geldi. Bir kızla görüşüyordu bu çocuk bekçi olmak için yardırıyordu sonuç olumsuz oldu. Sırf bu yüzden kız bundan ayrılmıştı.
  • 21-12-2022, 18:05:10
    #61
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız babası olmayanlar ne güzel de hemen analiz edip ayrıl o kızdan diye yapıştırmışlar.
    Bende oğlan babasıyım. Konudaki gibi aklı fikri para gelecek kaygısı olan biriyle asla bir ilişki yaşamamasını öğütleyeceğim.
    Hiçbir kız/kadın bakıma muhtaç değildir.
    Durumunu bildiği halde ilişki içinde akıl vermeyi geç aşağılıyor işini karakterini küçümsüyor.
    Bu kızla mutlu olunabilineceğini düşünen mazoşisttir.
  • 21-12-2022, 18:20:09
    #62
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende oğlan babasıyım. Konudaki gibi aklı fikri para gelecek kaygısı olan biriyle asla bir ilişki yaşamamasını öğütleyeceğim.
    Hiçbir kız/kadın bakıma muhtaç değildir.
    Durumunu bildiği halde ilişki içinde akıl vermeyi geç aşağılıyor işini karakterini küçümsüyor.
    Bu kızla mutlu olunabilineceğini düşünen mazoşisttir.
    Peki o zaman bir gün kız babası olduğunuzda 21 yaşında çalışırken açıkdan okumaya vakit bulamayacak kadar tembel, şuan ki zihniyetine bakarak ileri de hep standart altında kalacak bu kardeşimiz gibi biri ile evlendirmeyi düşünerek tekrar bir değerlendirirsiniz.
    Ben size söyliyim esas bu çocukla mutlu olunabileceğini düşünen mazoşisttir. Bile bile kendini boşanma davasına götürmektir. Çünkü ya sırtında taşır yorulur atarsın ya da seni taşıyamaz yapışır yere.
  • 22-12-2022, 08:06:07
    #63
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki o zaman bir gün kız babası olduğunuzda 21 yaşında çalışırken açıkdan okumaya vakit bulamayacak kadar tembel, şuan ki zihniyetine bakarak ileri de hep standart altında kalacak bu kardeşimiz gibi biri ile evlendirmeyi düşünerek tekrar bir değerlendirirsiniz.
    Ben size söyliyim esas bu çocukla mutlu olunabileceğini düşünen mazoşisttir. Bile bile kendini boşanma davasına götürmektir. Çünkü ya sırtında taşır yorulur atarsın ya da seni taşıyamaz yapışır yere.
    Bu kadar ağır şeyler yazarken nasıl bir psikolojik buhran içindesiniz acaba