Merhaba,
ailenin, akrabaların, çevrenin mesleki yönlendirmelerine kızarız; iş sevgili yönlendirmesine gelince mi sorun olmuyor? Ki üslupsuz bir şekilde, karşı tarafı kırarak. Muhasebecilik mesleği ne zamandan beri vasıfsız olarak sınıflandırılır olmuş? Açık öğretim üniversitesi mezunu olmak ne zamandan beridir lise mezunundan farksızlaşmış? Aynı ise sende git al arkadaş diplomayı senelerini verip sınavlara gir, çık, al diplomanı. Bu tarz insanları sevmiyorum, her ne kadar kendince anlaşılır ve görece mantıklı bir şey söylese bile bu şekilde mi ifade edilir bu istekler?