VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız babası olmayanlar ne güzel de hemen analiz edip ayrıl o kızdan diye yapıştırmışlar.
Bende oğlan babasıyım. Konudaki gibi aklı fikri para gelecek kaygısı olan biriyle asla bir ilişki yaşamamasını öğütleyeceğim.
Hiçbir kız/kadın bakıma muhtaç değildir.
Durumunu bildiği halde ilişki içinde akıl vermeyi geç aşağılıyor işini karakterini küçümsüyor.
Bu kızla mutlu olunabilineceğini düşünen mazoşisttir.