TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende oğlan babasıyım. Konudaki gibi aklı fikri para gelecek kaygısı olan biriyle asla bir ilişki yaşamamasını öğütleyeceğim.
Hiçbir kız/kadın bakıma muhtaç değildir.
Durumunu bildiği halde ilişki içinde akıl vermeyi geç aşağılıyor işini karakterini küçümsüyor.
Bu kızla mutlu olunabilineceğini düşünen mazoşisttir.
Peki o zaman bir gün kız babası olduğunuzda 21 yaşında çalışırken açıkdan okumaya vakit bulamayacak kadar tembel, şuan ki zihniyetine bakarak ileri de hep standart altında kalacak bu kardeşimiz gibi biri ile evlendirmeyi düşünerek tekrar bir değerlendirirsiniz.
Ben size söyliyim esas bu çocukla mutlu olunabileceğini düşünen mazoşisttir. Bile bile kendini boşanma davasına götürmektir. Çünkü ya sırtında taşır yorulur atarsın ya da seni taşıyamaz yapışır yere.