VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zaten bu tarz evlilik yapan bir tanıdığım var. Şirketten farkları yok.
Atladığınız nokta, konuyu açan kişinin o anki maddi durumunu bilerek ilişkiye başlıyor ve sonrasında sürekli yönlendirme, aşağılama tarzında üslupla konuşması.
Ben hala "bu kızla mutlu olunabilineceğini düşünen mazoşisttir" diyorum.
Herkes geleceğini düşünür, herkes çok kazanmak ister, herkes iyi bir iş ister. Siz iki cümleden erkeğin tembel olduğunu çıkardıysanız bende kızın tam bir bencil olduğunu çıkardım. Çünkü zaten işte çalışıyorsa tembel değildir, ama işini bildiği halde kız ilişkiye başlayıp sonra işini küçümsüyorsa bencilliktir.
Zaten bu tarz konuşmalar geçtiği halde evlenseler, çocuk işleri ilerletse de mutlu olamazlar.
Ben maddi durumu yerinde memur olanların evlilikleri biliyorum, kadın taviz üstüne taviz veriyor. Kadın evde çocuk bakıcısı oluyor.
Yani maddiyat üzerine kurulan ilişkiler yuva değil, şirkettir.