• 18-12-2022, 22:36:31
    #10
    Orfi.NET.TR
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesizlik yapmayın, haddinizi bilin. Terbiyesiz, iyice oku ondan sonra yorum yap. Biz zaten yeterince gerekli yerlere yardımı yapıyoruz, aldığım maaşımın yarısından fazlasını hayvanlara harcıyorum. Tosuncukmuş hadi işine canımı sıkma benim daha da benim konularımda görmiyim seni. Hadsiz seni.
    Hayırdır hocam size bireysel ithamda bulunan oldu mu? Varsa hayvanseverliğiniz çıkın yapın size engel olan yok. Ben konu açıyor muyum veya size belirtiyor muyum kapımda 4 den fazla kediye her ay düzenli mama alıp süt veriyorum diye? Ben böyle toplumları gereksiz buluyorum şov yapmaya gerek yok çıkın iyiliğinizi yapın sizi tutan da yok.
  • 18-12-2022, 22:37:05
    #11
    yunusemre34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel düşünceli insanlar iyiki var, Allah razı olsun🙏🏻🙏🏻
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fikir güzel ama patlar.çok kıskanç fesat hain insanlar çıkabilir.böyle şeylerde nmalesef oluyor.birde bunun yasal izinleri gerekli.tek başınıza yapamazsınız.dernek kurum felan olmanız lazım.yoksa iyilik yapayım derken adınız kötüye çıkar malesef .örnekleri çok
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikriniz güzel hoşuma gitti fakat doğru karar verip sağlam girişim yapmak gerekiyor.
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz şirket ve bireysel olarak kendi baktığımız sokak kedilerine 15 kg lık mama alıyoruz mesela. Bazen binadan insanlar para vermek istiyor kesinlikle kabul etmiyoruz. Zaten su bedava, belediye kısırlaştırma işlemlerini yapıyor, mama sürekli bağış yolu ile geliyor.

    İşin içine para sokarsanız kesinlikle bir süre gider sonra işler yargıya taşınır. Bağışları mama, oyuncak olarak kabul edip gelenleri kayıt edip sayfada paylaşın.
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet izni olmadan bağış toplanamıyor diye biliyorum.
    FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bağıış toplama yetkisi sadece vakıfl ve derneklere verilen bir yetki. önce banka kartlı ödeme sistemlerini durdurur, sonra hesapları bloke eder, kapıda mali şube'den arkadaşlar belirir. sonra ayıkla pirincin taşını.... dernek falan kurmadan... aman diyeyim, sakın...
    Değerli hocalarım, güzel ve bilgilendirici yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • 18-12-2022, 22:40:09
    #12
    iREXUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır hocam size bireysel ithamda bulunan oldu mu? Varsa hayvanseverliğiniz çıkın yapın size engel olan yok. Ben konu açıyor muyum veya size belirtiyor muyum kapımda 4 den fazla kediye her ay düzenli mama alıp süt veriyorum diye? Ben böyle toplumları gereksiz buluyorum şov yapmaya gerek yok çıkın iyiliğinizi yapın sizi tutan da yok.
    Sanane sana mı soracağım konu açarken sen kimsin de buraya gelip benim nasıl konu açacağımı sorguluyorsun muhalefet oluyorsun haddini bil. Yaptığın yorumda neyi ima ediyorsun daha haberin yok. Ben zaten iyiliğimi yapıyorum sen takma o güzel kafana. Terbiyesiz seni, tekrar belirtiyorum! Herkesi kendinle karıştırma.
  • 18-12-2022, 22:59:40
    #13
    Orfi.NET.TR
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanane sana mı soracağım konu açarken sen kimsin de buraya gelip benim nasıl konu açacağımı sorguluyorsun muhalefet oluyorsun haddini bil. Yaptığın yorumda neyi ima ediyorsun daha haberin yok. Ben zaten iyiliğimi yapıyorum sen takma o güzel kafana. Terbiyesiz seni, tekrar belirtiyorum! Herkesi kendinle karıştırma.
    Ben kendi fikrimce bu işin yapılmasına gerek olmadığını esprili bir dil ile vurguladım kimseye laf vurmadım kötü söz de söylemedim. Siz bu ay gününüzdesiniz sanırım gereksiz gerginlik yapıyorsunuz. Bir terbiyesizlik yaptığımı da düşünmüyorum kurduğum cümlede ki mizahi sözlerime zeka seviyeniz yetmemiş olabilir ona da lafım yok. Konuyla ilgili tüm bildirimleri kapattım daha da alıntılamazsanız konu altında yalnız başınıza konuşmamış olursunuz. İyi günler
  • 19-12-2022, 22:34:56
    #14
    @iREXUS : bir hedefin, projen var, onu yapmaya çalış. heryerden ve herkesden bilgi topla, ona göre kendi kararını verip devam et. dernek açmak istiyorsan aç, vakıf açacaksan aç. istersen banka kur. istersen yurtdışında şirket açıp bu işi yap. vazgeçmek istiyorsan vazgeç. yolda seni eleştirenler, bir sürü şey söyleyenler olacak. daha işin başı burası. hele bir de bu işi başlatırsan daha neler neler duyacaksın. enerjini hedefine ulaşmak için kullan. gerisini boşver.