Sanane sana mı soracağım konu açarken sen kimsin de buraya gelip benim nasıl konu açacağımı sorguluyorsun muhalefet oluyorsun haddini bil. Yaptığın yorumda neyi ima ediyorsun daha haberin yok. Ben zaten iyiliğimi yapıyorum sen takma o güzel kafana. Terbiyesiz seni, tekrar belirtiyorum! Herkesi kendinle karıştırma.
Ben kendi fikrimce bu işin yapılmasına gerek olmadığını esprili bir dil ile vurguladım kimseye laf vurmadım kötü söz de söylemedim. Siz bu ay gününüzdesiniz sanırım gereksiz gerginlik yapıyorsunuz. Bir terbiyesizlik yaptığımı da düşünmüyorum kurduğum cümlede ki mizahi sözlerime zeka seviyeniz yetmemiş olabilir ona da lafım yok. Konuyla ilgili tüm bildirimleri kapattım daha da alıntılamazsanız konu altında yalnız başınıza konuşmamış olursunuz. İyi günler