Güzel düşünceli insanlar iyiki var, Allah razı olsun🙏🏻🙏🏻
fikir güzel ama patlar.çok kıskanç fesat hain insanlar çıkabilir.böyle şeylerde nmalesef oluyor.birde bunun yasal izinleri gerekli.tek başınıza yapamazsınız.dernek kurum felan olmanız lazım.yoksa iyilik yapayım derken adınız kötüye çıkar malesef .örnekleri çok
Fikriniz güzel hoşuma gitti fakat doğru karar verip sağlam girişim yapmak gerekiyor.
Biz şirket ve bireysel olarak kendi baktığımız sokak kedilerine 15 kg lık mama alıyoruz mesela. Bazen binadan insanlar para vermek istiyor kesinlikle kabul etmiyoruz. Zaten su bedava, belediye kısırlaştırma işlemlerini yapıyor, mama sürekli bağış yolu ile geliyor.
İşin içine para sokarsanız kesinlikle bir süre gider sonra işler yargıya taşınır. Bağışları mama, oyuncak olarak kabul edip gelenleri kayıt edip sayfada paylaşın.
Devlet izni olmadan bağış toplanamıyor diye biliyorum.
bağıış toplama yetkisi sadece vakıfl ve derneklere verilen bir yetki. önce banka kartlı ödeme sistemlerini durdurur, sonra hesapları bloke eder, kapıda mali şube'den arkadaşlar belirir. sonra ayıkla pirincin taşını.... dernek falan kurmadan... aman diyeyim, sakın...
Değerli hocalarım, güzel ve bilgilendirici yorumlarınız için teşekkür ederim.