• 18-12-2022, 21:46:57
    #1
    Edit++
  • 18-12-2022, 21:48:46
    #2
    Güzel düşünceli insanlar iyiki var, Allah razı olsun🙏🏻🙏🏻
  • 18-12-2022, 21:57:47
    #3
    fikir güzel ama patlar.çok kıskanç fesat hain insanlar çıkabilir.böyle şeylerde nmalesef oluyor.birde bunun yasal izinleri gerekli.tek başınıza yapamazsınız.dernek kurum felan olmanız lazım.yoksa iyilik yapayım derken adınız kötüye çıkar malesef .örnekleri çok
  • 18-12-2022, 22:00:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Fikriniz güzel hoşuma gitti fakat doğru karar verip sağlam girişim yapmak gerekiyor.
  • 18-12-2022, 22:01:23
    #5
    Orfi.NET.TR
    Sma hastalığı diyerek resmi şekilde para toplayıp milyonları vurgun yapan insanları gördü bu gözler. Hayvanları çok seven gidip kendi elleriyle mama alsın illa para toplanmasına gerek yok. Bu memleket bir tosuncuk vakası daha kaldıramaz
  • 18-12-2022, 22:07:19
    #6
    Biz şirket ve bireysel olarak kendi baktığımız sokak kedilerine 15 kg lık mama alıyoruz mesela. Bazen binadan insanlar para vermek istiyor kesinlikle kabul etmiyoruz. Zaten su bedava, belediye kısırlaştırma işlemlerini yapıyor, mama sürekli bağış yolu ile geliyor.

    İşin içine para sokarsanız kesinlikle bir süre gider sonra işler yargıya taşınır. Bağışları mama, oyuncak olarak kabul edip gelenleri kayıt edip sayfada paylaşın.
  • 18-12-2022, 22:09:04
    #7
    Devlet izni olmadan bağış toplanamıyor diye biliyorum.
  • 18-12-2022, 22:11:48
    #8
    bağıış toplama yetkisi sadece vakıfl ve derneklere verilen bir yetki. önce banka kartlı ödeme sistemlerini durdurur, sonra hesapları bloke eder, kapıda mali şube'den arkadaşlar belirir. sonra ayıkla pirincin taşını.... dernek falan kurmadan... aman diyeyim, sakın...
  • 18-12-2022, 22:31:24
    #9
    iREXUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sma hastalığı diyerek resmi şekilde para toplayıp milyonları vurgun yapan insanları gördü bu gözler. Hayvanları çok seven gidip kendi elleriyle mama alsın illa para toplanmasına gerek yok. Bu memleket bir tosuncuk vakası daha kaldıramaz
    Terbiyesizlik yapmayın, haddinizi bilin. Terbiyesiz, iyice oku ondan sonra yorum yap. Biz zaten yeterince gerekli yerlere yardımı yapıyoruz, aldığım maaşın yarısından fazlasını hayvanlara harcıyorum. Tosuncukmuş hadi işine canımı sıkma benim daha da benim konularımda görmiyim. Herkesi kendinle karıştırma. Hadsiz seni