Bu konuda ne yapabiliriz?
13
●806
- 18-12-2022, 22:07:19Biz şirket ve bireysel olarak kendi baktığımız sokak kedilerine 15 kg lık mama alıyoruz mesela. Bazen binadan insanlar para vermek istiyor kesinlikle kabul etmiyoruz. Zaten su bedava, belediye kısırlaştırma işlemlerini yapıyor, mama sürekli bağış yolu ile geliyor.
İşin içine para sokarsanız kesinlikle bir süre gider sonra işler yargıya taşınır. Bağışları mama, oyuncak olarak kabul edip gelenleri kayıt edip sayfada paylaşın. - 18-12-2022, 22:11:48bağıış toplama yetkisi sadece vakıfl ve derneklere verilen bir yetki. önce banka kartlı ödeme sistemlerini durdurur, sonra hesapları bloke eder, kapıda mali şube'den arkadaşlar belirir. sonra ayıkla pirincin taşını.... dernek falan kurmadan... aman diyeyim, sakın...
- 18-12-2022, 22:31:24Terbiyesizlik yapmayın, haddinizi bilin. Terbiyesiz, iyice oku ondan sonra yorum yap. Biz zaten yeterince gerekli yerlere yardımı yapıyoruz, aldığım maaşın yarısından fazlasını hayvanlara harcıyorum. Tosuncukmuş hadi işine canımı sıkma benim daha da benim konularımda görmiyim. Herkesi kendinle karıştırma. Hadsiz seniiREXUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle