Biz şirket ve bireysel olarak kendi baktığımız sokak kedilerine 15 kg lık mama alıyoruz mesela. Bazen binadan insanlar para vermek istiyor kesinlikle kabul etmiyoruz. Zaten su bedava, belediye kısırlaştırma işlemlerini yapıyor, mama sürekli bağış yolu ile geliyor.

İşin içine para sokarsanız kesinlikle bir süre gider sonra işler yargıya taşınır. Bağışları mama, oyuncak olarak kabul edip gelenleri kayıt edip sayfada paylaşın.