fikir güzel ama patlar.çok kıskanç fesat hain insanlar çıkabilir.böyle şeylerde nmalesef oluyor.birde bunun yasal izinleri gerekli.tek başınıza yapamazsınız.dernek kurum felan olmanız lazım.yoksa iyilik yapayım derken adınız kötüye çıkar malesef .örnekleri çok