Sma hastalığı diyerek resmi şekilde para toplayıp milyonları vurgun yapan insanları gördü bu gözler. Hayvanları çok seven gidip kendi elleriyle mama alsın illa para toplanmasına gerek yok. Bu memleket bir tosuncuk vakası daha kaldıramaz
Terbiyesizlik yapmayın, haddinizi bilin. Terbiyesiz, iyice oku ondan sonra yorum yap. Biz zaten yeterince gerekli yerlere yardımı yapıyoruz, aldığım maaşın yarısından fazlasını hayvanlara harcıyorum. Tosuncukmuş hadi işine canımı sıkma benim daha da benim konularımda görmiyim. Herkesi kendinle karıştırma. Hadsiz seni