tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlik yapmayın, haddinizi bilin. Terbiyesiz, iyice oku ondan sonra yorum yap. Biz zaten yeterince gerekli yerlere yardımı yapıyoruz, aldığım maaşımın yarısından fazlasını hayvanlara harcıyorum. Tosuncukmuş hadi işine canımı sıkma benim daha da benim konularımda görmiyim seni. Hadsiz seni.
Hayırdır hocam size bireysel ithamda bulunan oldu mu? Varsa hayvanseverliğiniz çıkın yapın size engel olan yok. Ben konu açıyor muyum veya size belirtiyor muyum kapımda 4 den fazla kediye her ay düzenli mama alıp süt veriyorum diye? Ben böyle toplumları gereksiz buluyorum şov yapmaya gerek yok çıkın iyiliğinizi yapın sizi tutan da yok.