Hayırdır hocam size bireysel ithamda bulunan oldu mu? Varsa hayvanseverliğiniz çıkın yapın size engel olan yok. Ben konu açıyor muyum veya size belirtiyor muyum kapımda 4 den fazla kediye her ay düzenli mama alıp süt veriyorum diye? Ben böyle toplumları gereksiz buluyorum şov yapmaya gerek yok çıkın iyiliğinizi yapın sizi tutan da yok.
Sanane sana mı soracağım konu açarken sen kimsin de buraya gelip benim nasıl konu açacağımı sorguluyorsun muhalefet oluyorsun haddini bil. Yaptığın yorumda neyi ima ediyorsun daha haberin yok. Ben zaten iyiliğimi yapıyorum sen takma o güzel kafana. Terbiyesiz seni, tekrar belirtiyorum!
Herkesi kendinle karıştırma.