Yurt dışı telefonlar hakkında
7
●204
- 18-11-2022, 17:35:00Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz Türkiye'de telefon fiyatları uçtu gitti. Yurt dışı iPhone satan birisinden telefon alsam bunun imei kaydını kendim yapabilir miyim? İlla ki yurt dışına benim mi çıkmış olmam lazım bu konuda bilgi verecek bir arkadaş var mı? İşlem nasıl ilerliyor.
- 18-11-2022, 17:39:43Kendinize kaydettirmeyecekseniz, 3 yıl boyunca kaydeden kişinin adına olan bir hat ile kullanmak zorundasınız.furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinize kaydettirirseniz de kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz.
3 yıldan sonrasında her hatla ve farklı isimle telefonu kullanabilirsiniz, kısıt yok - 18-11-2022, 17:42:52ben aldım istabuldan artvine artvinden sınır kapısına girdim 1 gün gezdim geldim toplam masrafım 1500 tl oldu yol ile birlikte. 2.700 de kayıt için verdim. 17 binede 13 pro aldım bana 21 e falan geldi telefon trde 35 bin tl
- 18-11-2022, 17:42:53hocam iphone grubu cihazlar konusunda yardımcı olabilirim fakat imei kayıt konusunda kendi hattınızı kullanmanız için giriş çıkış yapmanız gerekmektefurkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 17:44:34bonjuans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleJimmyBrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekromyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebilgi için teşekkürler arkadaşlar, peki bu cihazları yurt dışından geriten kişilerden alan insanlar nasıl kulanıyor bunun bir yöntemi vs yok mudur? İlla ki o kişinin üstüne olan bir hattan mı kullanacağız.frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 17:45:374 ay açık oluyor 4 ayda e sim üzerinden kullanıyorsun telefonufurkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 17:46:11hocam sattığım cihazlarda e sim özelliği de olduğundan dolayı toplamda 240 gün açık , iphone cihazlara imei atma gibi bi durum yok fakat eskiden geçici kayıt vardıfurkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle