• 18-11-2022, 17:35:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz Türkiye'de telefon fiyatları uçtu gitti. Yurt dışı iPhone satan birisinden telefon alsam bunun imei kaydını kendim yapabilir miyim? İlla ki yurt dışına benim mi çıkmış olmam lazım bu konuda bilgi verecek bir arkadaş var mı? İşlem nasıl ilerliyor.
  • 18-11-2022, 17:38:47
    #2
    Evet, kayıt ettirmeniz için son 1 sene içersinde yurtdışına giriş çıkış olması gerekiyor.
  • 18-11-2022, 17:39:43
    #3
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz Türkiye'de telefon fiyatları uçtu gitti. Yurt dışı iPhone satan birisinden telefon alsam bunun imei kaydını kendim yapabilir miyim? İlla ki yurt dışına benim mi çıkmış olmam lazım bu konuda bilgi verecek bir arkadaş var mı? İşlem nasıl ilerliyor.
    Kendinize kaydettirmeyecekseniz, 3 yıl boyunca kaydeden kişinin adına olan bir hat ile kullanmak zorundasınız.
    Kendinize kaydettirirseniz de kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz.
    3 yıldan sonrasında her hatla ve farklı isimle telefonu kullanabilirsiniz, kısıt yok
  • 18-11-2022, 17:42:52
    #4
    ben aldım istabuldan artvine artvinden sınır kapısına girdim 1 gün gezdim geldim toplam masrafım 1500 tl oldu yol ile birlikte. 2.700 de kayıt için verdim. 17 binede 13 pro aldım bana 21 e falan geldi telefon trde 35 bin tl
  • 18-11-2022, 17:42:53
    #5
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz Türkiye'de telefon fiyatları uçtu gitti. Yurt dışı iPhone satan birisinden telefon alsam bunun imei kaydını kendim yapabilir miyim? İlla ki yurt dışına benim mi çıkmış olmam lazım bu konuda bilgi verecek bir arkadaş var mı? İşlem nasıl ilerliyor.
    hocam iphone grubu cihazlar konusunda yardımcı olabilirim fakat imei kayıt konusunda kendi hattınızı kullanmanız için giriş çıkış yapmanız gerekmekte
  • 18-11-2022, 17:44:34
    #6
    bonjuans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, kayıt ettirmeniz için son 1 sene içersinde yurtdışına giriş çıkış olması gerekiyor.
    JimmyBrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinize kaydettirmeyecekseniz, 3 yıl boyunca kaydeden kişinin adına olan bir hat ile kullanmak zorundasınız.
    Kendinize kaydettirirseniz de kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz.
    3 yıldan sonrasında her hatla ve farklı isimle telefonu kullanabilirsiniz, kısıt yok
    kromyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aldım istabuldan artvine artvinden sınır kapısına girdim 1 gün gezdim geldim toplam masrafım 1500 tl oldu yol ile birlikte. 2.700 de kayıt için verdim. 17 binede 13 pro aldım bana 21 e falan geldi telefon trde 35 bin tl
    frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iphone grubu cihazlar konusunda yardımcı olabilirim fakat imei kayıt konusunda kendi hattınızı kullanmanız için giriş çıkış yapmanız gerekmekte
    bilgi için teşekkürler arkadaşlar, peki bu cihazları yurt dışından geriten kişilerden alan insanlar nasıl kulanıyor bunun bir yöntemi vs yok mudur? İlla ki o kişinin üstüne olan bir hattan mı kullanacağız.
  • 18-11-2022, 17:45:37
    #7
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgi için teşekkürler arkadaşlar, peki bu cihazları yurt dışından geriten kişilerden alan insanlar nasıl kulanıyor bunun bir yöntemi vs yok mudur? İlla ki o kişinin üstüne olan bir hattan mı kullanacağız.
    4 ay açık oluyor 4 ayda e sim üzerinden kullanıyorsun telefonu
  • 18-11-2022, 17:46:11
    #8
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgi için teşekkürler arkadaşlar, peki bu cihazları yurt dışından geriten kişilerden alan insanlar nasıl kulanıyor bunun bir yöntemi vs yok mudur? İlla ki o kişinin üstüne olan bir hattan mı kullanacağız.
    hocam sattığım cihazlarda e sim özelliği de olduğundan dolayı toplamda 240 gün açık , iphone cihazlara imei atma gibi bi durum yok fakat eskiden geçici kayıt vardı