bilgi için teşekkürler arkadaşlar, peki bu cihazları yurt dışından geriten kişilerden alan insanlar nasıl kulanıyor bunun bir yöntemi vs yok mudur? İlla ki o kişinin üstüne olan bir hattan mı kullanacağız.
4 ay açık oluyor 4 ayda e sim üzerinden kullanıyorsun telefonu