furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgi için teşekkürler arkadaşlar, peki bu cihazları yurt dışından geriten kişilerden alan insanlar nasıl kulanıyor bunun bir yöntemi vs yok mudur? İlla ki o kişinin üstüne olan bir hattan mı kullanacağız.
hocam sattığım cihazlarda e sim özelliği de olduğundan dolayı toplamda 240 gün açık , iphone cihazlara imei atma gibi bi durum yok fakat eskiden geçici kayıt vardı