Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz Türkiye'de telefon fiyatları uçtu gitti. Yurt dışı iPhone satan birisinden telefon alsam bunun imei kaydını kendim yapabilir miyim? İlla ki yurt dışına benim mi çıkmış olmam lazım bu konuda bilgi verecek bir arkadaş var mı? İşlem nasıl ilerliyor.
Kendinize kaydettirmeyecekseniz, 3 yıl boyunca kaydeden kişinin adına olan bir hat ile kullanmak zorundasınız.
Kendinize kaydettirirseniz de kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz.
3 yıldan sonrasında her hatla ve farklı isimle telefonu kullanabilirsiniz, kısıt yok