Evet, kayıt ettirmeniz için son 1 sene içersinde yurtdışına giriş çıkış olması gerekiyor.
Kendinize kaydettirmeyecekseniz, 3 yıl boyunca kaydeden kişinin adına olan bir hat ile kullanmak zorundasınız.
Kendinize kaydettirirseniz de kendinize ait hat ile 3 yıl kullanabilirsiniz.
3 yıldan sonrasında her hatla ve farklı isimle telefonu kullanabilirsiniz, kısıt yok
ben aldım istabuldan artvine artvinden sınır kapısına girdim 1 gün gezdim geldim toplam masrafım 1500 tl oldu yol ile birlikte. 2.700 de kayıt için verdim. 17 binede 13 pro aldım bana 21 e falan geldi telefon trde 35 bin tl
hocam iphone grubu cihazlar konusunda yardımcı olabilirim fakat imei kayıt konusunda kendi hattınızı kullanmanız için giriş çıkış yapmanız gerekmekte
bilgi için teşekkürler arkadaşlar, peki bu cihazları yurt dışından geriten kişilerden alan insanlar nasıl kulanıyor bunun bir yöntemi vs yok mudur? İlla ki o kişinin üstüne olan bir hattan mı kullanacağız.