Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz Türkiye'de telefon fiyatları uçtu gitti. Yurt dışı iPhone satan birisinden telefon alsam bunun imei kaydını kendim yapabilir miyim? İlla ki yurt dışına benim mi çıkmış olmam lazım bu konuda bilgi verecek bir arkadaş var mı? İşlem nasıl ilerliyor.