• 17-11-2022, 19:25:03
    #1
    Merhabalar, elimde bir adet yurdışı iphone var ve bunu kaydetmek istiyorum fakat yurtdışına çıkmadığım için imei kaydetme hakkım yok. Acaba şuan aktif olarak kullandığım hattı daha önce yurtdışına çıkmış birine devretsem ve onun pasaportuna kaydetsem olur mu? Daha önce hat devir işlemi yapan var mı aranızda? Teşekkürler.

    -----18.11.2022 Edit ------
    Saat 13.50 civarı başkasının pasaportuna kaydettim. Hattım Türk Telekom ve şimdiye kadar (17:36) tüm hatlarda cihaz hala çalışıyor. Gelişmeler oldukça buraya ekleme yapılacaktır.

    -----19.11.2022 Edit ------
    Türk Telekom hattım şebeke almamaya başladı. Mecbur hattı da devredeceğim.
  • 17-11-2022, 19:39:06
    #2
    Evet onun adına olan hat ile kullanabilirsiniz arkadaşla kaydettik onun hattı üzerime kayıtlı kullanabiliyor
  • 17-11-2022, 19:40:56
    #3
    ioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet onun adına olan hat ile kullanabilirsiniz arkadaşla kaydettik onun hattı üzerime kayıtlı kullanabiliyor
    Siz kendi adınıza hat mı aldınız yoksa arkadaşınız kendi hattını size mi devretti hocam?
  • 17-11-2022, 19:41:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evet kullanabilirsiniz. Hatta hattınızı devir etmenize bile gerek yok. Kayıt yapıldıktan sonra hattınız Türk Telekom ise 2 yıl kullanabilirsiniz sıkıntı olmaz. 3. Yıl her hatta açılır.
  • 17-11-2022, 19:43:04
    #5
    igit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kendi adınıza hat mı aldınız yoksa arkadaşınız kendi hattını size mi devretti hocam?
    Ona ait kendi kullandığı hattı devir aldım hattın üzerine kayıtlı olması gerekiyor. Hattın sahibi ile bir operatörün bayisine gidip . Yeni Hat ücreti ödeyip hattın devrini üzerinize alabilirsiniz.
  • 17-11-2022, 19:46:04
    #6
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kullanabilirsiniz. Hatta hattınızı devir etmenize bile gerek yok. Kayıt yapıldıktan sonra hattınız Türk Telekom ise 2 yıl kullanabilirsiniz sıkıntı olmaz. 3. Yıl her hatta açılır.
    Nasıl yani hocam? Evet, hattım Türk Telekom. Şimdi hat benim adıma fakat pasaport amcamın. Yani Amcamın pasaportuna kaydedersem kendi adıma olan hattı kullanabilir miyim? Ben kullanamam diye biliyorum. Bu konuyu biraz daha detaylandırabilir misiniz rica etsem?
  • 17-11-2022, 19:47:31
    #7
    ioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona ait kendi kullandığı hattı devir aldım hattın üzerine kayıtlı olması gerekiyor. Hattın sahibi ile bir operatörün bayisine gidip . Yeni Hat ücreti ödeyip hattın devrini üzerinize alabilirsiniz.
    Cevabınız için teşekkür ederim hocam
  • 17-11-2022, 19:49:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    igit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam? Evet, hattım Türk Telekom. Şimdi hat benim adıma fakat pasaport amcamın. Yani Amcamın pasaportuna kaydedersem kendi adıma olan hattı kullanabilir miyim? Ben kullanamam diye biliyorum. Bu konuyu biraz daha detaylandırabilir misiniz rica etsem?
    Evet sadece Türk Telekomda hattın pasaport sahibine ait olmasına gerek yoktur Tam detayını bilmiyorum ama süreç bu şekilde olduğuna eminim.
  • 17-11-2022, 19:54:00
    #9
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sadece Türk Telekomda hattın pasaport sahibine ait olmasına gerek yoktur Tam detayını bilmiyorum ama süreç bu şekilde olduğuna eminim.
    Cevabınız için teşekkürler hocam Böyle bir durum varsa mükemmel olur. Yoksa hattı devrederken faturalı olduğum için cayma bedeli, yeni hat bedeli gibi ücretler ödeyeceğim. Bu konuda detaylı bilgiye sahip olan veya tecrübesi olan arkadaşlar varsa bizimle paylaşsa çok iyi olur.