Merhabalar, elimde bir adet yurdışı iphone var ve bunu kaydetmek istiyorum fakat yurtdışına çıkmadığım için imei kaydetme hakkım yok. Acaba şuan aktif olarak kullandığım hattı daha önce yurtdışına çıkmış birine devretsem ve onun pasaportuna kaydetsem olur mu? Daha önce hat devir işlemi yapan var mı aranızda? Teşekkürler.
-----18.11.2022 Edit ------
Saat 13.50 civarı başkasının pasaportuna kaydettim. Hattım Türk Telekom ve şimdiye kadar (17:36) tüm hatlarda cihaz hala çalışıyor. Gelişmeler oldukça buraya ekleme yapılacaktır.
-----19.11.2022 Edit ------
Türk Telekom hattım şebeke almamaya başladı. Mecbur hattı da devredeceğim.
Hat devir işlemi ve pasaport kaydı
14
●420
- 17-11-2022, 19:40:56Siz kendi adınıza hat mı aldınız yoksa arkadaşınız kendi hattını size mi devretti hocam?ioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 19:43:04Ona ait kendi kullandığı hattı devir aldım hattın üzerine kayıtlı olması gerekiyor. Hattın sahibi ile bir operatörün bayisine gidip . Yeni Hat ücreti ödeyip hattın devrini üzerinize alabilirsiniz.igit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 19:46:04Nasıl yani hocam? Evet, hattım Türk Telekom. Şimdi hat benim adıma fakat pasaport amcamın. Yani Amcamın pasaportuna kaydedersem kendi adıma olan hattı kullanabilir miyim? Ben kullanamam diye biliyorum. Bu konuyu biraz daha detaylandırabilir misiniz rica etsem?AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 19:47:31Cevabınız için teşekkür ederim hocamioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2022, 19:49:15Üyeliği durdurulduEvet sadece Türk Telekomda hattın pasaport sahibine ait olmasına gerek yokturigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam detayını bilmiyorum ama süreç bu şekilde olduğuna eminim.
- 17-11-2022, 19:54:00Cevabınız için teşekkürler hocamAYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir durum varsa mükemmel olur. Yoksa hattı devrederken faturalı olduğum için cayma bedeli, yeni hat bedeli gibi ücretler ödeyeceğim. Bu konuda detaylı bilgiye sahip olan veya tecrübesi olan arkadaşlar varsa bizimle paylaşsa çok iyi olur.