Evet kullanabilirsiniz. Hatta hattınızı devir etmenize bile gerek yok. Kayıt yapıldıktan sonra hattınız Türk Telekom ise 2 yıl kullanabilirsiniz sıkıntı olmaz. 3. Yıl her hatta açılır.
Nasıl yani hocam? Evet, hattım Türk Telekom. Şimdi hat benim adıma fakat pasaport amcamın. Yani Amcamın pasaportuna kaydedersem kendi adıma olan hattı kullanabilir miyim? Ben kullanamam diye biliyorum. Bu konuyu biraz daha detaylandırabilir misiniz rica etsem?