Merhabalar, elimde bir adet yurdışı iphone var ve bunu kaydetmek istiyorum fakat yurtdışına çıkmadığım için imei kaydetme hakkım yok. Acaba şuan aktif olarak kullandığım hattı daha önce yurtdışına çıkmış birine devretsem ve onun pasaportuna kaydetsem olur mu? Daha önce hat devir işlemi yapan var mı aranızda? Teşekkürler.
-----18.11.2022 Edit ------
Saat 13.50 civarı başkasının pasaportuna kaydettim. Hattım Türk Telekom ve şimdiye kadar (17:36) tüm hatlarda cihaz hala çalışıyor. Gelişmeler oldukça buraya ekleme yapılacaktır.
-----19.11.2022 Edit ------
Türk Telekom hattım şebeke almamaya başladı. Mecbur hattı da devredeceğim.