AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sadece Türk Telekomda hattın pasaport sahibine ait olmasına gerek yoktur Tam detayını bilmiyorum ama süreç bu şekilde olduğuna eminim.
Cevabınız için teşekkürler hocam Böyle bir durum varsa mükemmel olur. Yoksa hattı devrederken faturalı olduğum için cayma bedeli, yeni hat bedeli gibi ücretler ödeyeceğim. Bu konuda detaylı bilgiye sahip olan veya tecrübesi olan arkadaşlar varsa bizimle paylaşsa çok iyi olur.