ioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ona ait kendi kullandığı hattı devir aldım hattın üzerine kayıtlı olması gerekiyor. Hattın sahibi ile bir operatörün bayisine gidip . Yeni Hat ücreti ödeyip hattın devrini üzerinize alabilirsiniz.
Cevabınız için teşekkür ederim hocam