Nasıl yani hocam? Evet, hattım Türk Telekom. Şimdi hat benim adıma fakat pasaport amcamın. Yani Amcamın pasaportuna kaydedersem kendi adıma olan hattı kullanabilir miyim? Ben kullanamam diye biliyorum. Bu konuyu biraz daha detaylandırabilir misiniz rica etsem?
Evet sadece Türk Telekomda hattın pasaport sahibine ait olmasına gerek yoktur

Tam detayını bilmiyorum ama süreç bu şekilde olduğuna eminim.