Siz kendi adınıza hat mı aldınız yoksa arkadaşınız kendi hattını size mi devretti hocam?
Ona ait kendi kullandığı hattı devir aldım hattın üzerine kayıtlı olması gerekiyor. Hattın sahibi ile bir operatörün bayisine gidip . Yeni Hat ücreti ödeyip hattın devrini üzerinize alabilirsiniz.