• 14-10-2022, 09:28:47
    moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar 15 gün önce bir ev aldık. Evde Suriyeli bir aile var. Kira sözleşmeleri 15 gün sonra bitiyor. Evden çıkmamak için yokuş yapıyor. Bizde kendi evimizi sattık başka evimiz yok. Evimizi alan kişiler de bizim çıkmamızı istiyor. Ortada kaldık. Biz Suriyeli arkadaşlara nasıl bir şey yapmamız gerekiyor?
    Hukuki yolla bu iş olmuyor çok sancılı ve uzun sürüyor başka yollar deneyin. Şubatta ev aldım kiracimi hala çıkaramadım hukuki yollarla aldığım gibi ihtar çektiğim halde mahkemeligiz şuan.
  • 14-10-2022, 17:17:53
    Hocam merak ettim son durum nedir acaba?
  • 14-10-2022, 20:29:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ycanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merak ettim son durum nedir acaba?
    Tahliye edildi. Oturma izni olmadığı ve adreste ikamet ettiği görünmediği için yaptığı kira sözleşmesi yasal bulunmadı. İkamet ve oturma izni olmadığı için de hukuki yolla tahliyesi sağlandı.
  • 14-10-2022, 20:33:03
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş çok biliyor ondan çıkaramadığı için burada sızlanıyor 😂
    Adama derler madem bu kadar biliyorsun git çıkart
    haberin olsun tahliyesi yapıldı. Bir daha kimseye çok biliyor bilmem ne yorumları yapma. Öptüm.
  • 14-10-2022, 20:43:43
    moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haberin olsun tahliyesi yapıldı. Bir daha kimseye çok biliyor bilmem ne yorumları yapma. Öptüm.
    Atsana tahliye evrakını 😂 boş insan biz sana yasal prosedürü anlattık adamlar kaçarsa konu ayrı konu 1 2 güne dava bile açılmaz sen ne anlatıyorsun resmen çoluk çocuk diyaloğu başka bir şey değil 😂
    Paylaş dosyanın son zaptını görelim 😂 hukuki yolla tahliye etmişsin ta duruşma zaptı vardır 😂
  • 14-10-2022, 20:46:28
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atsana tahliye evrakını 😂 boş insan biz sana yasal prosedürü anlattık adamlar kaçarsa konu ayrı konu 1 2 güne dava bile açılmaz sen ne anlatıyorsun resmen çoluk çocuk diyaloğu başka bir şey değil 😂
    adam kaçak adresi yok kaydı yok diyorum tahliye evrağı diyor. Harbiden sen çok cahilsin. Hala kafan normal Türk vatandaşı olan kiracıda Sen ismini soy ismini söyle seninde kaydını çıkarayım
  • 14-10-2022, 20:48:29
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atsana tahliye evrakını 😂 boş insan biz sana yasal prosedürü anlattık adamlar kaçarsa konu ayrı konu 1 2 güne dava bile açılmaz sen ne anlatıyorsun resmen çoluk çocuk diyaloğu başka bir şey değil 😂
    Paylaş dosyanın son zaptını görelim 😂 hukuki yolla tahliye etmişsin ta duruşma zaptı vardır 😂
    Hukuki yol dediğin mahkeme kararıdır. Adamlar kaçak kolundan tutup çıkardılar. Git araştır da öyle gel. Zaptı vardır diyor bide adam ülkeden bile atılabilir sen hala zaptı maptı diyorsun Oy OY sensinnn
  • 14-10-2022, 20:48:51
    moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam kaçak adresi yok kaydı yok diyorum tahliye evrağı diyor. Harbiden sen çok cahilsin. Hala kafan normal Türk vatandaşı olan kiracıda Sen ismini soy ismini söyle seninde kaydını çıkarayım
    Güzel kardeşim hukuki yolla tahliye ettirdim diyorsun tahliye ettirmiş olsan bunun belgesi olur adamlar kaçarsa polise şikayet etmişsen o tahliye ettirmek olmuyor kaçağı şikayet ettirmek oluyor ikisi farklı şey yok neymiş senin kaydını çıkarayım diyor komiksin ya 😂 adamlar kaçak çıkmasa görürdük ağlayışını burada konuşuyorsun hala 😂

    bana da bildirim yollayıp durma senle muhatap olacak değilim 😂 yeter kaçtır alıntı atıp duruyorsun yok öptüm falan çocuk diyalogları başka bir şey değil belki mülk sahibi bile değilsin babanın dayının şeyisidir konuşturuyorsun yoruyorsun bizi burada 😂
  • 14-10-2022, 20:51:51
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim hukuki yolla tahliye ettirdim diyorsun tahliye ettirmiş olsan bunun belgesi olur adamlar kaçarsa polise şikayet etmişsen o tahliye ettirmek olmuyor kaçağı şikayet ettirmek oluyor ikisi farklı şey yok neymiş senin kaydını çıkarayım diyor komiksin ya 😂 adamlar kaçak çıkmasa görürdük ağlayışını burada konuşuyorsun hala 😂

    Tahliye sözcüğünün sözlük anlamı; boşaltma, boş duruma getirme. Nasıl çıktığının hiçbir önemi yok. Tahliye edildi = Boşaltıldı. Çıkaramazsın diyordun ya hani. Sen ağla şimdi. Ziyarete gelmek istersen ev Beylikdüzü'nde yarın beklerim eşya taşımaya.