moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar 15 gün önce bir ev aldık. Evde Suriyeli bir aile var. Kira sözleşmeleri 15 gün sonra bitiyor. Evden çıkmamak için yokuş yapıyor. Bizde kendi evimizi sattık başka evimiz yok. Evimizi alan kişiler de bizim çıkmamızı istiyor. Ortada kaldık. Biz Suriyeli arkadaşlara nasıl bir şey yapmamız gerekiyor?
Hukuki yolla bu iş olmuyor çok sancılı ve uzun sürüyor başka yollar deneyin. Şubatta ev aldım kiracimi hala çıkaramadım hukuki yollarla aldığım gibi ihtar çektiğim halde mahkemeligiz şuan.