phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atsana tahliye evrakını 😂 boş insan biz sana yasal prosedürü anlattık adamlar kaçarsa konu ayrı konu 1 2 güne dava bile açılmaz sen ne anlatıyorsun resmen çoluk çocuk diyaloğu başka bir şey değil 😂
adam kaçak adresi yok kaydı yok diyorum tahliye evrağı diyor. Harbiden sen çok cahilsin. Hala kafan normal Türk vatandaşı olan kiracıda Sen ismini soy ismini söyle seninde kaydını çıkarayım