adam kaçak adresi yok kaydı yok diyorum tahliye evrağı diyor. Harbiden sen çok cahilsin.

Hala kafan normal Türk vatandaşı olan kiracıda

Sen ismini soy ismini söyle seninde kaydını çıkarayım
Güzel kardeşim hukuki yolla tahliye ettirdim diyorsun tahliye ettirmiş olsan bunun belgesi olur adamlar kaçarsa polise şikayet etmişsen o tahliye ettirmek olmuyor kaçağı şikayet ettirmek oluyor ikisi farklı şey yok neymiş senin kaydını çıkarayım diyor komiksin ya 😂 adamlar kaçak çıkmasa görürdük ağlayışını burada konuşuyorsun hala 😂
bana da bildirim yollayıp durma senle muhatap olacak değilim 😂 yeter kaçtır alıntı atıp duruyorsun yok öptüm falan çocuk diyalogları başka bir şey değil belki mülk sahibi bile değilsin babanın dayının şeyisidir konuşturuyorsun yoruyorsun bizi burada 😂