Atsana tahliye evrakını 😂 boş insan biz sana yasal prosedürü anlattık adamlar kaçarsa konu ayrı konu 1 2 güne dava bile açılmaz sen ne anlatıyorsun resmen çoluk çocuk diyaloğu başka bir şey değil 😂
Paylaş dosyanın son zaptını görelim 😂 hukuki yolla tahliye etmişsin ta duruşma zaptı vardır 😂
Hukuki yol dediğin mahkeme kararıdır. Adamlar kaçak kolundan tutup çıkardılar. Git araştır da öyle gel. Zaptı vardır diyor bide

adam ülkeden bile atılabilir sen hala zaptı maptı diyorsun

Oy OY sensinnn