moreqduen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haberin olsun tahliyesi yapıldı. Bir daha kimseye çok biliyor bilmem ne yorumları yapma. Öptüm.
Atsana tahliye evrakını 😂 boş insan biz sana yasal prosedürü anlattık adamlar kaçarsa konu ayrı konu 1 2 güne dava bile açılmaz sen ne anlatıyorsun resmen çoluk çocuk diyaloğu başka bir şey değil 😂
Paylaş dosyanın son zaptını görelim 😂 hukuki yolla tahliye etmişsin ta duruşma zaptı vardır 😂