• 10-10-2022, 23:55:08
    #1
    Merhabalar
    Önümüzdeki 2-3 hafta içinde Gürcistan-Batuma gitmeyi düşünüyorum.
    Trabzon'a kadar daha önce gittim lakin hiç o tarafa geçmedim gidenlerden tecrübeler edinmek isterim.
    Türkiye'de iPhone 14 Pro Max'e 40 bin TL vermektense hem hafta sonu bi tatil yapmış olur hem de alacağımı almış olurum düşüncesiyle eşimle birlikte istanbul'dan aracımla gitmeyi planlıyorum.
    Opel Astra 1.6 T 180 beygir LPG'li aracım sizce bu yola dayanır mı (Bilenler bilir opel eşittir kronik sorunlar)
    Malum LPG'li araç ile gidiş dönüş uçak biletinden daha uyguna geliyor, uzun yol yapmayı seviyorum.

    Görüşlerinizi ve edindiğiniz tecrübeleri bekliyorum.
    Şimdiden teşekkürler.
  • 10-10-2022, 23:57:28
    #2
    Gürcü halkı şokta,türkler niye geliyo acaba bizim ülkeye akın akın diye düşünüyo olabilirler
  • 10-10-2022, 23:58:02
    #3
    Benim aracım içinde kronik sorunları var diyorlar 1.4 tsi scirocco 2.600 km yol yaptım bir sorun yaşamadım. Bakımları yaptır çık yola.

    Yol: Trabzon - Manavgat gidiş dönüş
  • 10-10-2022, 23:58:14
    #4
    hocam aracınız dayanırmı bilmem ama gürcü tarafına aracınızla geçmemenizi tavsiye ederim. sınıra gidince 40 lari ye merkeze getiriyorlar. ama maceracı bir ruhsanız ki öle gözüküyor hemen sınırdan minibüsler var. batum merkeze giden. onlarla gidebilirsiniz. 3-5 lari falan hocam.
  • 11-10-2022, 00:00:58
    #5
    Emiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aracınız dayanırmı bilmem ama gürcü tarafına aracınızla geçmemenizi tavsiye ederim. sınıra gidince 40 lari ye merkeze getiriyorlar. ama maceracı bir ruhsanız ki öle gözüküyor hemen sınırdan minibüsler var. batum merkeze giden. onlarla gidebilirsiniz. 3-5 lari falan hocam.
    sen 1300 km yol git sonra dolmuşa bin hahaha
    beylikdüzünde oturan biri olarak bu fikir hiç hoşuma gitmedi @Emiroglu;
  • 11-10-2022, 00:02:21
    #6
    hocam bakınca komik gözükebilir evet haklısınız. ama devamlı giden biri olarak size nacizane tavsiyem budur. Aracınızla girmeyin derim.
  • 11-10-2022, 00:03:41
    #7
    Emiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bakınca komik gözükebilir evet haklısınız. ama devamlı giden biri olarak size nacizane tavsiyem budur. Aracınızla girmeyin derim.
    şaka bi yana bu fikri değerlendireceğim teşekkürler
  • 11-10-2022, 00:04:46
    #8
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka bi yana bu fikri değerlendireceğim teşekkürler
    ayrıca telefon alacaksanız alta.ge ile iletişime geçin size stok ayırsınlar. gidipte bulamamak ta var. Alta oranın en iyi kurumsal telefon sağlayıcısı.
  • 11-10-2022, 00:06:07
    #9
    hocam defalarca gürcüye gidip gelen biri olarak şunu söylim; kimse ile münakaşaya girme, en ufak bir şeyde polis gelip yandaş olarak davranıyor. Karakola düşmek çok kolay. Biz sadece yol tartışması yüzünden 3 saat karakolda kaldık.
    Araç olarak bende 2014 opel astra 1.4 T 140 bg sahibiyim. İnanın T modeller diğerlerine göre kusursuz sayılabilir. Sadece bizim Turbo grubu çok yakıyor ee aslan besleyen yemini esirgemez