Emiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aracınız dayanırmı bilmem ama gürcü tarafına aracınızla geçmemenizi tavsiye ederim. sınıra gidince 40 lari ye merkeze getiriyorlar. ama maceracı bir ruhsanız ki öle gözüküyor hemen sınırdan minibüsler var. batum merkeze giden. onlarla gidebilirsiniz. 3-5 lari falan hocam.
sen 1300 km yol git sonra dolmuşa bin hahaha
beylikdüzünde oturan biri olarak bu fikir hiç hoşuma gitmedi @Emiroglu;