Emiroglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
GUNEYHAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Camlarım filmli çok şükür, birine el kol yapınca görmüyor

Maalesef 4-5 ay önce toyota 1.2 motorlu bi araçtan 1.6 turbo böyle bi araca binince epey bi değişim yaşadım.
Opel'i alman arabası olduğu için severdim lakin bu denli kronik probleminin çok olduğunu bilmezdim.
Alalı 4 ay oldu 50-60 bin TL masraf yaptırdı bana.
O kadar masraf etmeme rağmen şu an sıra kornaya geldi, elektronikciye baktırdım sigorta sağlam korna yanmış dedim yeter artık yaptırmayacağım.
Artık kimseye korna çalamıyorum, selektör ile de sanırım gürcüstanda olay çıkaramam diye düşünüyorum
ee aslan besleyen yemini esirgemez