Emiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bakınca komik gözükebilir evet haklısınız. ama devamlı giden biri olarak size nacizane tavsiyem budur. Aracınızla girmeyin derim.
şaka bi yana bu fikri değerlendireceğim teşekkürler