hocam defalarca gürcüye gidip gelen biri olarak şunu söylim; kimse ile münakaşaya girme, en ufak bir şeyde polis gelip yandaş olarak davranıyor. Karakola düşmek çok kolay. Biz sadece yol tartışması yüzünden 3 saat karakolda kaldık.
Araç olarak bende 2014 opel astra 1.4 T 140 bg sahibiyim. İnanın T modeller diğerlerine göre kusursuz sayılabilir. Sadece bizim Turbo grubu çok yakıyor

ee aslan besleyen yemini esirgemez