Merhabalar
Önümüzdeki 2-3 hafta içinde Gürcistan-Batuma gitmeyi düşünüyorum.
Trabzon'a kadar daha önce gittim lakin hiç o tarafa geçmedim gidenlerden tecrübeler edinmek isterim.
Türkiye'de iPhone 14 Pro Max'e 40 bin TL vermektense hem hafta sonu bi tatil yapmış olur hem de alacağımı almış olurum düşüncesiyle eşimle birlikte istanbul'dan aracımla gitmeyi planlıyorum.
Opel Astra 1.6 T 180 beygir LPG'li aracım sizce bu yola dayanır mı (Bilenler bilir opel eşittir kronik sorunlar)
Malum LPG'li araç ile gidiş dönüş uçak biletinden daha uyguna geliyor, uzun yol yapmayı seviyorum.

Görüşlerinizi ve edindiğiniz tecrübeleri bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.