hocam aracınız dayanırmı bilmem ama gürcü tarafına aracınızla geçmemenizi tavsiye ederim. sınıra gidince 40 lari ye merkeze getiriyorlar. ama maceracı bir ruhsanız ki öle gözüküyor

hemen sınırdan minibüsler var. batum merkeze giden. onlarla gidebilirsiniz. 3-5 lari falan hocam.