• 07-10-2022, 21:16:07
    #1
    Kurumsal PLUS
    Avukat arkadaşlar veya Hukuk alanında Bilgi sahibi olanlar cevaplayabilirse çok memnun olurum

    Merhaba,
    Anlama problemi yaşayan bir müşterim ile yaşadığım ufak çaplı bir problem mevcut.

    Müşterim benden Google Adwords Reklam hesabı satın almak istedi, bunun sonrasında müşterime iade ve telafi hizmetimiz olmadığını belirttim.

    Müşterim Şüpheli Ödeme Askısı durumunda da telafi yokmu diye söyledi. Evet diye cevapladım.

    Buraya kadar herşey güzel,
    Müşteri ödememizi gönderdi.

    Hesap teslimini sağladık, müşterimiz hesabına reklam girişi yaptığında şüpheli ödemeden askı aldığını belirtti.
    Bizde kendisine bu durumun reklamınızın domain, anahtar kelime, başlık,açıklama,tbm,bütçe vb. Durumlardan kaynaklı olabileceğini ilettik.

    Ama kendisi inatçıl bir şekilde işi hukuka taşıyacağını ve onu gasp ettiğimi söyledi. Halbuki herşey açık ve şeffaf bir şekilde iade telafi olmayacağı belirtilmiştik

    Avukat arkadaşlara veya hukuktan anlayan arkadaşlara sorum ise bu durum mahkemede nasıl sonuçlanır.

  • 07-10-2022, 21:19:35
    #2
    @Fahrettin;
  • 07-10-2022, 21:21:50
    #3
    İnşallah mahkeme yoluna kadar gitmez. Bu arada trabzonluyum bende doğma büyüme.
  • 07-10-2022, 21:24:06
    #4
    Kurumsal PLUS
    iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah mahkeme yoluna kadar gitmez. Bu arada trabzonluyum bende doğma büyüme.
    Gider veya gitmez benim için pek sorun değil açıkçası müşterinin akıl sağlığı yerinde ise yazdıklarımı anlamış olması gerekiyor, küçük çocuk korkutmaya çalışıyor herhalde mahkemeden tırsacağım. Benim devletimin mahkemesi
  • 07-10-2022, 21:25:02
    #5
    Bu tarz konuşmaların hiç bir kaidesi yok. Yok whatsaapdan ben onaylıyorum ediyorum yazıları boş.
    Sözleşme olması için hizmet şartlarının kabul edip ödeme yapması gerekir. Devlet şuan sadece size para geldi diye gözükür.
    Faturanız var mı ? Kestiniz mi ? Hizmetide alamadı.

    Valla mebla ne kadar bilmiyorum ama uğraşsa her şekilde alır.
    • println
    println bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 07-10-2022, 21:26:02
    #6
    Kurumsal PLUS
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz konuşmaların hiç bir kaidesi yok. Yok whatsaapdan ben onaylıyorum ediyorum yazıları boş.
    Sözleşme olması için hizmet şartlarının kabul edip ödeme yapması gerekir. Devlet şuan sadece size para geldi diye gözükür.
    Faturanız var mı ? Kestiniz mi ? Hizmetide alamadı.

    Valla mebla ne kadar bilmiyorum ama uğraşsa her şekilde alır.
    Hizmet şartlarını kabul edip ödeme yaptı zaten faturada kesiyorum konuyu tam okumadınız sanırım
  • 07-10-2022, 21:28:47
    #7
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet şartlarını kabul edip ödeme yaptı zaten faturada kesiyorum konuyu tam okumadınız sanırım
    Şartları whatsappdan mı ilettiniz ? Kanunda böyle bir anlaşma yok. Ya mail yada sistem kayıtları sağlayan sistemlerde geçerli olur veya ıslak imza.
    3. partilere çok bakmazlar hocam. Ben bu işleri kafamdan uydurmuyorum. Sizin mantıklı bulduğunuz şey mahkemede mantıklı olmayabilir.
  • 07-10-2022, 21:31:59
    #8
    Kurumsal PLUS
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şartları whatsappdan mı ilettiniz ? Kanunda böyle bir anlaşma yok. Ya mail yada sistem kayıtları sağlayan sistemlerde geçerli olur veya ıslak imza.
    3. partilere çok bakmazlar hocam. Ben bu işleri kafamdan uydurmuyorum. Sizin mantıklı bulduğunuz şey mahkemede mantıklı olmayabilir.
    İki tarafında birbiriyle konuşması Whatsapp üzerinden veya farklı biryerden, iki tarafta bir kural üzerinden anlaşıp satış veya alış yapıyor, ödeme bilgiside Whatsapp üzerinden iletiliyor hesap tedariğide whatsapp üzerinden yapılıyor. Faturada Whatsapp üzerinden yapılıyor. 3. Parti uygulama olması durumu değiştirmiyor.

    Diye düşünüyorum
  • 07-10-2022, 21:36:00
    #9
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki tarafında birbiriyle konuşması Whatsapp üzerinden veya farklı biryerden, iki tarafta bir kural üzerinden anlaşıp satış veya alış yapıyor, ödeme bilgiside Whatsapp üzerinden iletiliyor hesap tedariğide whatsapp üzerinden yapılıyor. Faturada Whatsapp üzerinden yapılıyor. 3. Parti uygulama olması durumu değiştirmiyor.

    Diye düşünüyorum
    Hocam farkındayım ama inanın öyle olmuyor işte. Evet doğrudur. Bu whatsapp mesajlarını uyus**, terör, gasp, cinayet vb işlerde takılıyorlar. İncelemeye alıyorlar ama..
    Bu gibi ticaretlerde maalesef çok bir etkisi yok. Fatura varsa hizmette var. Adam hizmeti almamış ki. Patlamış hesap. Alınmış bir hizmet yok yani.