Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz konuşmaların hiç bir kaidesi yok. Yok whatsaapdan ben onaylıyorum ediyorum yazıları boş.
Sözleşme olması için hizmet şartlarının kabul edip ödeme yapması gerekir. Devlet şuan sadece size para geldi diye gözükür.
Faturanız var mı ? Kestiniz mi ? Hizmetide alamadı.

Valla mebla ne kadar bilmiyorum ama uğraşsa her şekilde alır.
Hizmet şartlarını kabul edip ödeme yaptı zaten faturada kesiyorum konuyu tam okumadınız sanırım