İki tarafında birbiriyle konuşması Whatsapp üzerinden veya farklı biryerden, iki tarafta bir kural üzerinden anlaşıp satış veya alış yapıyor, ödeme bilgiside Whatsapp üzerinden iletiliyor hesap tedariğide whatsapp üzerinden yapılıyor. Faturada Whatsapp üzerinden yapılıyor. 3. Parti uygulama olması durumu değiştirmiyor.
Diye düşünüyorum
Hocam farkındayım ama inanın öyle olmuyor işte. Evet doğrudur. Bu whatsapp mesajlarını uyus**, terör, gasp, cinayet vb işlerde takılıyorlar. İncelemeye alıyorlar ama..
Bu gibi ticaretlerde maalesef çok bir etkisi yok. Fatura varsa hizmette var. Adam hizmeti almamış ki. Patlamış hesap. Alınmış bir hizmet yok yani.