iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah mahkeme yoluna kadar gitmez. Bu arada trabzonluyum bende doğma büyüme.
Gider veya gitmez benim için pek sorun değil açıkçası müşterinin akıl sağlığı yerinde ise yazdıklarımı anlamış olması gerekiyor, küçük çocuk korkutmaya çalışıyor herhalde mahkemeden tırsacağım. Benim devletimin mahkemesi