Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmet şartlarını kabul edip ödeme yaptı zaten faturada kesiyorum konuyu tam okumadınız sanırım
Şartları whatsappdan mı ilettiniz ? Kanunda böyle bir anlaşma yok. Ya mail yada sistem kayıtları sağlayan sistemlerde geçerli olur veya ıslak imza.
3. partilere çok bakmazlar hocam. Ben bu işleri kafamdan uydurmuyorum. Sizin mantıklı bulduğunuz şey mahkemede mantıklı olmayabilir.