Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şartları whatsappdan mı ilettiniz ? Kanunda böyle bir anlaşma yok. Ya mail yada sistem kayıtları sağlayan sistemlerde geçerli olur veya ıslak imza.
3. partilere çok bakmazlar hocam. Ben bu işleri kafamdan uydurmuyorum. Sizin mantıklı bulduğunuz şey mahkemede mantıklı olmayabilir.
İki tarafında birbiriyle konuşması Whatsapp üzerinden veya farklı biryerden, iki tarafta bir kural üzerinden anlaşıp satış veya alış yapıyor, ödeme bilgiside Whatsapp üzerinden iletiliyor hesap tedariğide whatsapp üzerinden yapılıyor. Faturada Whatsapp üzerinden yapılıyor. 3. Parti uygulama olması durumu değiştirmiyor.

Diye düşünüyorum