• 20-09-2022, 14:25:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Arkadaşımın bir üretim tesisi var. Yurtdışına ihracat yapmak istiyor ve bu konuda da yardımcı olacak bir ekibe ihtiyacı var. Bugün R10'dan tanıtım bildiriminde ozaydemir.com.tr'nin tanıtım konusu geldi. İnceledim aklıma yattı. Özay Bey ile telefonda da konuştum anlattıkları makul geldi. 10 gün deneyip beğenmezsek ücreti geri alabileceğimizi de söyledi. Ama forumdaki konu kilitli olduğu için eski hiçbir yorum veya soru/sorun vs. yok. Arkadaşın ticaret yorumlarında da bu konuda bir şey göremedim. O yüzden daha önceden bu arkadaş ve ekibi ile çalışan varsa yorumlarını bekliyorum.

    Forum Konusu: https://www.r10.net/internetten-para...arlayalim.html

    Yorum yaparak yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    • ibrahimdr
    ibrahimdr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-09-2022, 14:27:18
    #2
    Daha önceden benim de dikkatimi çekti. Konuyu takipteyim. Özellikle forumdan hizmet alıp da yorum yapacak olanları merakla bekliyorum.
  • 20-09-2022, 14:31:07
    #3
    @ÖzayDemir; Ben bu konuda destek almak ve Özay Demir'e de bu konuda referans olmak isterim. 10 gün deneyip beğenilmezse ücret iadesini size sunmuş, ben de şunu söylüyorum, R10'da 10 yılımı doldurdum. Bir çok ticaret yaptım. Ticaret puanımda tek bir olumsuz yorum yok. 10 gün deneyelim memnun kalırsam belirtilen danışmanlık ücretlerini ödeyeyim. Ve detaylı referans notunu da yazayım.
  • 20-09-2022, 14:34:15
    #4
    ibrahimdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ÖzayDemir; Ben bu konuda destek almak ve Özay Demir'e de bu konuda referans olmak isterim. 10 gün deneyip beğenilmezse ücret iadesini size sunmuş, ben de şunu söylüyorum, R10'da 10 yılımı doldurdum. Bir çok ticaret yaptım. Ticaret puanımda tek bir olumsuz yorum yok. 10 gün deneyelim memnun kalırsam belirtilen danışmanlık ücretlerini ödeyeyim. Ve detaylı referans notunu da yazayım.
    O da olur hocam. Ama daha önceden çalışan varsa onlar da şimdiden yorum yapabilirler. Siz de çalışırsanız sizin yorumlarınızı da dört gözle bekliyorum şahsen.
  • 20-09-2022, 14:49:19
    #5
    Platin üye
    Merhaba, benim aylık müşteri hacmim ortalama 4 isletme, haftalık 1, müşterilerimde genelde kurumsal firmalar yada spesifik yazılım projeleri için pazarlama faaliyetleri yürütüyoruz. Bazı referanslara yer veriyoruz ama çoğu bunu istemiyor..

    Bunun dışında Avrupa'daki firmalar için projeler yürütüyorum, şeffaf bir insanım, fiyatlarım ve verdiğim hizmet belli, ilk projelerimde 1 aylık süreci denetiyordum ve başlangıç fiyatim 900 euro idi, şu anda 10 gün deneyebilirsiniz ve başlangıç fiyatı 1500 euro, dahada artacak ilerleyen aylarda çünkü işin ekip, alt yapı ve pazarlama giderleri bunu gerektiriyor, bundan dolayı ücret alınmadan hizmet söz konusu olmuyor, bir projede en az 3 kişi çalışıyor ve alt yapı giderleri var, bunları birinin ödemesi gerekiyor, risk almadan ticaret yapılamaz, ben Coşkun beye bildirim reklam için ödeme yapıyorum, müşteri gelsin ödemeni sonra yapayım, bak şu kadar yıllık üyeyim senden her ay reklam satın alıyorum dersem benimle bir daha iş yapmaz, ticaretin kuralı al gülüm ver gülümdür, başkası nasıl çalışıyor beni çokta ilgilendirmiyor açıkçası. Ben işimi üst düzeyde yaparım ve ona görede hakkımı isterim, benimle çalışan ekibede en güzel şekilde davranıp ücretlerini zamanında öderim.

    Konunun kilitli olma nedeni ise tamamen konu baltalayan üyelerden bıkmamdan dolayı, başka bir şey değil, benim bu şeylerle uğraşacak vaktim yok, kimseye laf yetiştirecek değilim.

    Teşekkür ederim...
  • 20-09-2022, 14:57:41
    #6
    ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, benim aylık müşteri hacmim ortalama 4 isletme, haftalık 1, müşterilerimde genelde kurumsal firmalar yada spesifik yazılım projeleri için pazarlama faaliyetleri yürütüyoruz. Bazı referanslara yer veriyoruz ama çoğu bunu istemiyor..

    Bunun dışında Avrupa'daki firmalar için projeler yürütüyorum, şeffaf bir insanım, fiyatlarım ve verdiğim hizmet belli, ilk projelerimde 1 aylık süreci denetiyordum ve başlangıç fiyatim 900 euro idi, şu anda 10 gün deneyebilirsiniz ve başlangıç fiyatı 1500 euro, dahada artacak ilerleyen aylarda çünkü işin ekip, alt yapı ve pazarlama giderleri bunu gerektiriyor, bundan dolayı ücret alınmadan hizmet söz konusu olmuyor, bir projede en az 3 kişi çalışıyor ve alt yapı giderleri var, bunları birinin ödemesi gerekiyor, risk almadan ticaret yapılamaz, ben Coşkun beye bildirim reklam için ödeme yapıyorum, müşteri gelsin ödemeni sonra yapayım, bak şu kadar yıllık üyeyim senden her ay reklam satın alıyorum dersem benimle bir daha iş yapmaz, ticaretin kuralı al gülüm ver gülümdür, başkası nasıl çalışıyor beni çokta ilgilendirmiyor açıkçası. Ben işimi üst düzeyde yaparım ve ona görede hakkımı isterim, benimle çalışan ekibede en güzel şekilde davranıp ücretlerini zamanında öderim.

    Konunun kilitli olma nedeni ise tamamen konu baltalayan üyelerden bıkmamdan dolayı, başka bir şey değil, benim bu şeylerle uğraşacak vaktim yok, kimseye laf yetiştirecek değilim.

    Teşekkür ederim...
    doğrudur hocam. zaten kimse ücretsiz olarak böyle ekip işini sağlayamaz. dediklerine de sonuna kadar katılıyorum. konunun kilitli olması da sorun değil. en azından forumda seninle çalışıp olumlu ya da olumsuz yorumunu paylaşmak isteyen arkadaşlar varsa da bu konu senin için referans dahi olabilir ileriye dönük. ha sen dersin benim buna ihtiyacım yok, olabilir ama biz de müşteri olarak çalışmak istediğimiz kişiler/şirketler hakkında olumlu/olumsuz yorumları merak ediyoruz. seninle eskiden ya da hali hazırda çalışan arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum. herkese kolay gelsin. hayırlı işler.
    • ÖzayDemir
    ÖzayDemir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-02-2023, 11:56:56
    #7
    @Harun45; @ibrahimdr; umarım arkadaş ile ticaret yapmadınız kendisi 900 euromu aldı ve birtek siparisi bırak müsteriyle iletişime bile gecemedik ve haftalardır aylardır geri ödeme yapacağım diye oyalıyor. bugün şikayet konusu açacağım en azından ödemeyi yapana kadar dedim ve beni tekdir etti eğer konu açarsan ödeme yapmam dedi bu msji lütfen konu başına sabitleyin hocam suan müsait değilim detaylı konu açacağım bu arkadaş hakkında
  • 05-02-2023, 11:59:01
    #8
    CEPMANYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Harun45; @ibrahimdr; umarım arkadaş ile ticaret yapmadınız kendisi 900 euromu aldı ve birtek siparisi bırak müsteriyle iletişime bile gecemedik ve haftalardır aylardır geri ödeme yapacağım diye oyalıyor. bugün şikayet konusu açacağım en azından ödemeyi yapana kadar dedim ve beni tekdir etti eğer konu açarsan ödeme yapmam dedi bu msji lütfen konu başına sabitleyin hocam suan müsait değilim detaylı konu açacağım bu arkadaş hakkında
    hocam o ara değerlendirip çalışmama yönünde karar aldım. şuanlık mesajınızı sabitlemiyorum çünkü detayları bilmiyorum. ama şikayet konunuzu yakından takip ederek, şikayetiniz dediğiniz gibi ise doğru cevap olarak sabitleyeceğim.

    sizin adınıza da üzüldüm. umarım mağduriyetiniz en kısa sürede giderilir.
  • 05-02-2023, 12:03:49
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o ara değerlendirip çalışmama yönünde karar aldım. şuanlık mesajınızı sabitlemiyorum çünkü detayları bilmiyorum. ama şikayet konunuzu yakından takip ederek, şikayetiniz dediğiniz gibi ise doğru cevap olarak sabitleyeceğim.

    sizin adınıza da üzüldüm. umarım mağduriyetiniz en kısa sürede giderilir.
    Şuan işteyim hocam bu soğukta dışarıda çalışıyorum sırf ailemi geçindirmek için ve çoluk cocugumuzun rızkını bunlara kaptiriyoru. haliyle konu acamıyorum mobilim şuan olumsuz trade vereceğim aksam eve gectigimde konu açacağım bu arakdasin yüzünden çok terste kaldım çok fazla iyi niyet gösterdim ama kaybeden ben oldum