@ÖzayDemir; Ben bu konuda destek almak ve Özay Demir'e de bu konuda referans olmak isterim. 10 gün deneyip beğenilmezse ücret iadesini size sunmuş, ben de şunu söylüyorum, R10'da 10 yılımı doldurdum. Bir çok ticaret yaptım. Ticaret puanımda tek bir olumsuz yorum yok. 10 gün deneyelim memnun kalırsam belirtilen danışmanlık ücretlerini ödeyeyim. Ve detaylı referans notunu da yazayım.
O da olur hocam. Ama daha önceden çalışan varsa onlar da şimdiden yorum yapabilirler. Siz de çalışırsanız sizin yorumlarınızı da dört gözle bekliyorum şahsen.